20

20   PAC

20   SHO

20   PAS

DRY

DEF

PHY

20

20

20

KARTA UMIEJĘTNOŚCI

1. JACEK specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy zabawę, w której wcielisz się w jednego z profesjonalnych zawodników. Nie jest tajemnicą, że Twoi piłkarscy idole trenują kilka razy dziennie i żeby wejść na ich poziom Ty również musisz dawać siebie więcej niż inni...

2. Twoim zadaniem będzie zdobywanie punktów na spersonalizowaną Kartę Umiejętności. Każdą z umiejętności podanych na karcie poprawisz dzięki opisanym poniżej zadaniom.

3. Będziesz miał do wyboru dwie drogi rozwoju: Cotygodniową Sesję Domową oraz Wyzwania Mistrzów. Obie podane poniżej drogi możesz prowadzić jednocześnie tak, aby Twoje umiejętności wzrastały jeszcze szybciej, a Twoja kariera nabierała jeszcze większego rozpędu.

4. W momencie kiedy na Twojej karcie pojawią się dodatkowe punkty oznacza to, że zadanie zostało zaliczone,a Ty możesz przejść do kolejnych Treningów lub Wyzwań ! 

5. Każdy zawodnik, który osiągnie 100 punktów w łącznej klasyfikacji otrzyma oprawioną kartę z dedykacją i autografem profesjonalnego zawodnika, który obejrzy materiały oraz potwierdzi zdobyte przez Ciebie umiejętności.

6. Pamiętaj, że nikt jeszcze nie nauczył się wszystkiego od razu, a każdy zawodnik uczy się nowych elementów w swoim czasie. Musisz wykazać się cierpliwością i zaangażowaniem 

 

 

Na każdym etapie nauki oferujemy swoją pomoc.

Jak zwykle trzymamy za Ciebie mocno kciuki. Powodzenia !

FILMY INSTRUKTAŻOWE

przejdź do podstrony ze zwodami  do samodzielnego wykonania 

POZIOM TRUDNOŚCI WYZWAŃ 1

+ 2 DO KAŻDEJ Z UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM TRUDNOŚCI WYZWAŃ 2

+ 4 DO KAŻDEJ Z UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM TRUDNOŚCI WYZWAŃ 3

+ 6 DO KAŻDEJ Z UMIEJĘTNOŚCI

POZIOM TRUDNOŚCI WYZWAŃ 4

+ 8 DO KAŻDEJ Z UMIEJĘTNOŚCI

GALERIA FOTO - WIDEO ZAWODNIKA

KARTA ZAWODNIKA - NAJNOWSZY TEST

POTRENINGOWA OCENA ZAANGAŻOWANIA

podstrona zabezpieczona indywidualnym hasłem

CMJ-AM - ocena mocy [cm]

Sprint 30 metrów - ocena przyśpieszenia [s]

Sprint 5 metrów - ocena przyśpieszenia [s]

5-10-5 Pro-Agility Test - ocena zwinności [s]

Maszynka Borussii [ilość pkt.]

MOTORYKA

Slalom z Piłką [s]

Żonglerka [ilość pkt.]

Technika Podań - Test 2 [ilość pkt.]

Technika Podań - Test 1 [ilość pkt.]

TECHNIKA

Broad Jump - 1 Leg (Landing 2-Leg) L + R + różnica - ocena mocy [cm]

Przysiad izometryczny [wersja 1] - ocena siły [s]

Przysiad wykroczny izometryczny [wersja 2] - ocena siły [s]

Pompka (na kolanach) izometryczna [wersja 1] - ocena siły [s]

Pompka (na stopach) izometryczna [wersja 2] - ocena siły [s]

Prędkość 25 - 30 metrów - ocena prędkości maksymalnej [m/s]

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

 

JACEK MROCZKOWSKI

 

Rok urodzenia: 2012r.

Pozycja: Pomocnik/Napastnik

Klub: FC Różan

Noga wiodąca: prawa

HISTORIA TESTÓW PIŁKARSKICH - DO POBRANIA

DANE ZAWODNIKA

POPRZEDNI WYNIK → NAJNOWSZY TEST

POPRZEDNI WYNIK → NAJNOWSZY TEST

Wiek biologiczny

Wysokość siedząca [cm]

Waga [kg]

Wzrost [cm]

Wiek [rocznikowo]

WIEK BIOLOGICZNY

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

brak wyników

1. Twoim zadaniem będzie wykonanie wyzwań w jednym z dwóch wariantów: bez przeciwnika lub podczas meczu drużyny, w której grasz. 

2. Pierwszy z wariantów (bez przeciwnika) możesz wykonać i nagrać w domu lub poprosić trenera, aby nagrał materiał po treningu.

3. Na drugi wariant wyzwania (z przeciwnikiem) potrzebujesz trochę więcej czasu i cierpliwości. Nie w każdym meczu pojawi się dogodna sytuacja do pokazania swoich umiejętności dlatego na punkty z tego wyzwania możesz trochę poczekać. 

4. Nagranie z wykonanymi elementami przekaż trenerowi, który oceni jakość zwodu, przygotuje film oraz umieści go poniżej w Twoim profilu - jeśli nagrywając materiał uda się uchwycić dodatkowe elementy warte uwiecznienia oczywiście dodajemy je do materiałów. 
5. Należy brać pod uwagę, że filmy mają być wizytówką zawodnika więc osoby, które będą nagrywać materiały muszą być świadome swojego odpowiedzialnego zadania. Staraj się również, aby materiał nagrany był możliwie jak najlepszą jakością.
6. Do nagrywania chętnie udostępnimy naszą kamerę GoPro Hero 8 bardzo wysoki statyw, który doskonale sprawdzi się w trakcie nagrań. 
7. Poniższe wyzwania podzielone są na poziomy trudności. Swój profil staraj się budować kolejno od 1 do 4 poziomu. Im trudniejszy element do wykonania tym więcej punktów do zdobycia na Twoją Kartę Umiejętności.

8. Poszczególne wyzwania oraz wskazówki znajdują się pod poniższym przyciskiem.

WYZWANIA MISTRZÓW - FILMY ZAWODNIKA

1. Twoim zadaniem jest przeprowadzenie przynajmniej jednej sesji domowej w tygodniu trwającej około 60 minut. Pamiętaj jednak, że im więcej czasu spędzisz z piłką przy nodze tym większe są Twoje szanse na podbicie piłkarskiego świata.

2. Dobór ćwiczeń w sesji należy do Ciebie. Możesz użyć zaproponowanych ćwiczeń, tworzyć je samodzielnie lub szukań inspiracji w internecie.

3. Wyznaczaj sobie cele na każdą sesję np. nauka kilku "ball masterów", żonglerka zadaniowa oraz opanowanie dwóch zwodów połączonych ze strzałem na bramkę - bądź przy tym kreatywny i konsekwentny. 

4. W momencie kiedy jakiś element nie będzie do końca Ci wychodził zrób sobie przerwę na inną zabawę i powróć do tego elementu za kilka minut. Jeżeli uznasz, że  jest on dla Ciebie za trudny w tym momencie zmień go na inny i powróć do niego za kilka tygodni.

5. Jeżeli jakiś element zostanie przez Ciebie opanowany pamiętaj, aby pracować nad nim do momentu kiedy będziesz potrafił wykonać go na pełnej szybkości. Tylko wtedy możesz uznać, że jest przez Ciebie opanowany. Musisz pamiętać przy tym, że niektóre elementy opanujesz bardzo szybko, a nauka nad innymi może potrwać kilka tygodni - nie zniechęcaj się to normalne najważniejsza jest tutaj Twoja wytrwałość.

6. Nagrana i przesłana cotygodniowa sesja (mogą być to urywki z treningu) doda na Twoją Kartę +1 do każdej umiejętności.

 

WSKAZÓWKI!

1. Pamiętaj, aby wszystkie ćwiczenia wykonywać dwukierunkowo w lewą i prawą stronę. Tylko wtedy możesz być naprawdę skuteczny !

2. Po opanowaniu danego elementu staraj się, aby wykonywać go jak najszybciej tylko potrafisz.  

3. Jeżeli to możliwe trenuj w parach np. z najlepszym kolegą lub angażuj w trening swoich rodziców zwracając uwagę przy tym czy Wasz partner jest tak samo zmotywowany i zaangażowany w trening jak Ty - jeżeli tak nie jest zmień partnera lub trenuj samodzielnie.

COTYGODNIOWA SESJA DOMOWA

ĆWICZENIA SESJI DOMOWEJ

przejdź do podstrony z proponowanymi elementami

   TWOJE NAJWIĘKSZE MARZENIE SPORTOWE:

JACEK MROCZKOWSKI

Nowe Spojrzenie na Futbol !

Informacje:

Rafał Załęski 

 Prowadzący Projekt FiN

Adres siedziby:

kontakt@futureisnow.pl
535 315 715

ul. Szkolna 18

07-411 Rzekuń

UKS Future is Now

Nip: 758 235 62 46

Regon: 360 235 62 46

Numer Konta w BGŻ BNP Paribas 

39 2030 0045 1110 0000 0401 7240

facebook.com/projektfin

ul. Szafirowa 5

07-405 Troszyn (k/ Ostrołęki)